profile tumblr fanfics tag: concert follow
Dream, though your beginnings might be humble, may the end be prosperous.

short intro
Amalina, otherwise known as Lulu.
A female with Peterpan complex.
Still failing at life but YOLO.
() books, fanfictions, shoujo manga, drama, band music, acoustic songs, FTISLAND, BTS, ideas of soulmate and parallel universe & cats.
yosh,よろしく ᶘ ᵒᴥᵒᶅ

the past



Arigatou
Template was made by
Miichiko. Thanks to Pixel-diary for the cute pixels and icons. Lyric Quotes: Agust D, So Far Away. Free Domain: CO.NR

saya bersalah.
Tuesday, April 12, 2011 | 0 comments
kau tengok qilah. betapa bersalahnya aku kat kau.
mintak maaf lah banyak banyak ye. habeh gambar pakwe kau hilang sebab aku.
nanti aku ganti eih pendrive kau. aku carilah yang comel comel sikit. haha :D

tulah, transfer drama tak hengat dunia. tulah lu, orang tamak memang selalu rugi.
-_____-

tapelah, aku dah redha nak belikan si qilah ni pendrive baru. alang alang boleh beli pendrive aku sekali atau kalau aku kaya sikit boleh beli external hard disk, hehe :P

FUTURE
PAST