profile tumblr fanfics tag: concert follow
Dream, though your beginnings might be humble, may the end be prosperous.

short intro
Amalina, otherwise known as Lulu.
A female with Peterpan complex.
Still failing at life but YOLO.
() books, fanfictions, shoujo manga, drama, band music, acoustic songs, FTISLAND, BTS, ideas of soulmate and parallel universe & cats.
yosh,よろしく ᶘ ᵒᴥᵒᶅ

the past



Arigatou
Template was made by
Miichiko. Thanks to Pixel-diary for the cute pixels and icons. Lyric Quotes: Agust D, So Far Away. Free Domain: CO.NR

days before exam. post no. 1
Saturday, April 16, 2011 | 0 comments
final dah nak dekat ni, banyak pulak halangan nak baca buku ni.tup tup balik rumah terus dapat demam dengan selsema. cobaan cobaan.

tapelah, sakit tu kan penghapus dosa. aku dah redha dah dapat sakit ni.
tapi susah nak fokus, bila hidung tu mengalirkan mucus tuu.
haha. kepala pun berat je. sejuk sejuk ni sedaap tidur.
/slapmyself/
FOKUS LU, fokus.

bawak balik buku MAT dengan CTU je. tapi dua dua malas nak belajar. tadi baca CTU, tak habis pun chapter 1, aku dah tutup buku dah. layan movie. tsk tsk.

/slapmyselfagain/

I fall in like with Dongwoon. muka dia macho. tapi comelcomel gak. haha.
his face reminds me to someone but I can't figure out who. -______-
he's blood type A. okay, I do admit I have a thing for A type person :D and 91-er. wooootjaejin :)

haha. comel -3-


oh well, JANG, what's your blood type? haha

. . . . .
/slapmyselfonemoretime/


where's my focus? I should studyyyy.
jang mesti tengah belajar kan, dia tak online pun -________-
okay kena study gaaaaaak. haha


FUTURE
PAST