profile tumblr fanfics tag: concert follow

short intro
Lulu.
A taciturn female with Peterpan complex.
Still failing at life but YOLO.
爱 books, fanfiction, shoujo manga, drama, band music, acoustic songs, FT Island and cats.
yosh,よろしく ᶘ ᵒᴥᵒᶅ

the past



Arigatou
Template was made by
Miichiko. Thanks to Pixel-diary for the cute pixels and icons.


ibuabah
Sunday, February 27, 2011 | 0 comments
semalam main main cakap kat adik,

"dik, lagi 20 tahun kita nak duduk London ni dik."

pastu tiba tiba ibu cakap, "20 tahun? ibu tak dapatlah nak ikut."
pastu aku cakaplah, " asal tak boleh pulak? ikut jelah, satu keluarga pindah sana."
pastu ibu balas, " sempat ke ibu? "

T.T betapa sebaknya aku semalam bila dengar macam tu.

selama ini, aku bayangkan future aku mesti ada ibu abah ngan adik. tak pernah pulak aku terfikir yang dorang mesti akan pergi suatu hari nanti. aku selalu fikir yang dorang akan temankan aku sampai aku dah tua, aku kadang kadang tak sedar yang ibu dengan abah pon dah semakin tua. so bila semalam ibu cakap macam tu, sedih aku T.T

panjangkanlah umur mereka. biarlah aku sempat balas balik pengorbanan dorang.
jauhkan aku dari jadi anak derhaka, ya Allah.

FUTURE
PAST