profile tumblr fanfics tag: concert follow
Dream, though your beginnings might be humble, may the end be prosperous.

short intro
Amalina, otherwise known as Lulu.
A female with Peterpan complex.
Still failing at life but YOLO.
() books, fanfictions, shoujo manga, drama, band music, acoustic songs, FTISLAND, BTS, ideas of soulmate and parallel universe & cats.
yosh,よろしく ᶘ ᵒᴥᵒᶅ

the past



Arigatou
Template was made by
Miichiko. Thanks to Pixel-diary for the cute pixels and icons. Lyric Quotes: Agust D, So Far Away. Free Domain: CO.NR

yelah. kausorangjetahunakemo.
Monday, March 07, 2011 | 0 comments
mentang mentanglah aku senyap pastu susah nak marah, kau pijak pijak kepala aku kan?
suka hati kau jelah kan nak kata apa pun. kau memang tak kisah kan orang lain punya feelings macam mana kan? kau tahu kau punya perasaan je kan yang nak kena jaga betul betul kan?

orang lain pun student gak. stress gak. bukan kau sorang je. ingat ye, bukan kau sorang je.

sakit kot hati aku ni. cis! bedebah kau.

FUTURE
PAST