profile tumblr fanfics tag: concert follow
Dream, though your beginnings might be humble, may the end be prosperous.

short intro
Amalina, otherwise known as Lulu.
A female with Peterpan complex.
Still failing at life but YOLO.
() books, fanfictions, shoujo manga, drama, band music, acoustic songs, FTISLAND, BTS, ideas of soulmate and parallel universe & cats.
yosh,よろしく ᶘ ᵒᴥᵒᶅ

the past



Arigatou
Template was made by
Miichiko. Thanks to Pixel-diary for the cute pixels and icons. Lyric Quotes: Agust D, So Far Away. Free Domain: CO.NR

tensionnnnn
Wednesday, February 23, 2011 | 0 comments
sumpah rasa macam separuh nak gila dah ni. rasa penaaaaaaaaaaaaat giler. rasa macam nak hempuk orang pun ade. lagi lagi orang yang sangat annoying tu.

cis, aku pon tak faham apa masalah dia. you can go to hell for all I care.
nak benci aku ke, nak cakap burukburuk belakang aku ke, itu kau punya suka.
I don't care anymore.

lepas tu, penat tak cukup tidur. semalam buat BEL sampai pagi katanya kena hantar hari ini.
bayangkanlah die bagi semalam suruh hantar essays tu hari ini. 3 essays pulak tu.
nasib baiklah die tukar suruh hantar esok.
tapi masalahnya, waktu tidur aku tu tak dapat nak dikembalikan, faham tak?
so skang ni , aku PENAAAAAAAAAAAAT wei.

malam karang pulak ada kelas BIO. cis cis.
pastu esok kelas pukul 8, CTU pulak tu.
dahlah tak hafal hafazan lagi. mampuih kalau nama aku kena panggil esok.

now I feel like a shit. I need rest. I'm not robot, for god sake.
rasa macam nak mencarut je. tapi kawal diri lu.





FUTURE
PAST