profile tumblr fanfics tag: concert follow

short intro
Lulu.
A taciturn female with Peterpan complex.
Still failing at life but YOLO.
爱 books, fanfiction, shoujo manga, drama, band music, acoustic songs, FT Island and cats.
yosh,よろしく ᶘ ᵒᴥᵒᶅ

the past



Arigatou
Template was made by
Miichiko. Thanks to Pixel-diary for the cute pixels and icons.


:|
Wednesday, November 17, 2010 | 0 comments


Selamat Hari Raya Aidiladha :)
Eid Mubarak.

Assalamualaikum. hello :)
sekarang ni tengah semester break, oh best kan best kan?

tapi sebenarnye kan, baru hari keberapa aku dah sangat sangat bosan.
takde bende nak dibuat sangat, sebab tulah hari ni aku rajin tukar blog skin aku :)

byebye old layout, you will be missed :')


sejak akhir akhir ni mengamalkan gaya hidup yang tak bape sihat, tidur gila lewat bangun pun lambat, standardlah tu kan?

pastu dah lah tak berhenti makan, adoyaaaaai :(
bajet je cakap nak main badminton petangpetang, tapi akhirnya tak de pon buat.
ada reasonlah, asyik hujan je :(
lepas tu nanti malam2 sejuk, ohh kalah beting highlands sejuk die. ngeeeee~

weiii, sumpah aku bosan wei. nak buat ape ni? T__T



FUTURE
PAST