profile tumblr fanfics tag: concert follow
Dream, though your beginnings might be humble, may the end be prosperous.

short intro
Amalina, otherwise known as Lulu.
A female with Peterpan complex.
Still failing at life but YOLO.
() books, fanfictions, shoujo manga, drama, band music, acoustic songs, FTISLAND, BTS, ideas of soulmate and parallel universe & cats.
yosh,よろしく ᶘ ᵒᴥᵒᶅ

the past



Arigatou
Template was made by
Miichiko. Thanks to Pixel-diary for the cute pixels and icons. Lyric Quotes: Agust D, So Far Away.

:3
Sunday, October 03, 2010 | 0 comments
pemalu. tak banyak cakap.

aku memang macam ni. tapi bukan dengan semua orang aku macam ni, orang yang aku kenal dan rapat, aku banyak cakap kot dengan dorang. ikut sape lah wei.

tapi aku layan je orang, aku taklah kurang cakap sangat sampai orang tegur pun aku tak layan. but truth is I don't like to greet people, tak kisahlah orang yang aku kenal ke tidak. sebab tu kadangkadang kan kalau terserempak dengan orang yang aku kenal kat mall ke, kat tesco ke, kat manamana lah, aku lari kot. tak nak bersua muka dengan dorang. kalau takpun aku buat buat tak nampak. adoi, sengal kan aku? tapi nak buat macam mana, dah aku memang begini.

kawan aku yang seorang tu kan, marah marah aku, kata sampai bila kau nak camnilah bla bla bla. entahlah, sampai bila bila kot. biarlah, aku malaslah nak ubah ubah ni. I am what I am, take it or leave it. haha

byeeeeee.
p/s: nak upload gambar kat Gua Tempurung, tapi internet macam cibai je.



FUTURE
PAST