profile tumblr fanfics tag: concert follow

short intro
Lulu.
A taciturn female with Peterpan complex.
Still failing at life but YOLO.
爱 books, fanfiction, shoujo manga, drama, band music, acoustic songs, FT Island and cats.
yosh,よろしく ᶘ ᵒᴥᵒᶅ

the past



Arigatou
Template was made by
Miichiko. Thanks to Pixel-diary for the cute pixels and icons.


merepek kerepek.
Monday, April 23, 2012 | 0 comments
kebosanan cuti telah mula dirasai. tak tahu nak buat apa lagi, takde bende boleh buat pun. duit pun tarak. hanya mampu mereputkan diri di rumah. sigh. tapi jauh di lubuk hati, tak mahu cuti ni berakhir. malas nak balik pilah, belajar -.- hahah.

ape nak tulis pun dah tak tahu ni.

hari ni sangat panas. bila sebut pasal panas, nanti ade je yang menyampuk - neraka lagi panas. ye saya tahu. tapi saya cuma menyatakan yang fakta. hari ni memang panas pun.

sbb tu niat di hati nak minum air sejuk.oh dinginnya~
masukkan air putih kat dalam botol pastu sejukkan dalam peti ais. pastu tunggu die sejuk. wohohoh.
dan akhirnya terlupa kewujudan air tu. last last sebab dah lama sangat dalam peti ais, dah kebekuan sesangat.
air pun tak keluar dari botol -.- kena tunggu cair balik. -.-



padahal boleh je amek air pastu letak ice. memandangkan dah bosan, jadi carilah keje -.-


bila dah bosan, merepek jelah keje.
bosannye. bosannye. T.T


FUTURE
PAST