profile tumblr fanfics tag: concert follow
Dream, though your beginnings might be humble, may the end be prosperous.

short intro
Amalina, otherwise known as Lulu.
A female with Peterpan complex.
Still failing at life but YOLO.
() books, fanfictions, shoujo manga, drama, band music, acoustic songs, FTISLAND, BTS, ideas of soulmate and parallel universe & cats.
yosh,よろしく ᶘ ᵒᴥᵒᶅ

the past



Arigatou
Template was made by
Miichiko. Thanks to Pixel-diary for the cute pixels and icons. Lyric Quotes: Agust D, So Far Away. Free Domain: CO.NR

#613
Sunday, September 25, 2011 | 0 comments
bila boleh balik rumah ni hoiiii? tak saboooooo ni.
3 more papers and I'm outta here babeh.

okay, tadi pyhsics susah. dan dan tulah dia nak tukar format soalan.
batch kitorang memang suka jadi bahan experiment tau. len kali buatlah lagi.
kitorang suka suka suka :D /menganjing/

tapi sumpah susah. jiwa dan raga tak sedia nak jawab soalan macam tu.
terkesima dibuatnye.

esok exam calculus II. lagi satu pembunuh T.T
ada suara suara berkata kat aku , " untunglah jadi pandai, tayah belajar"
giler ko tayah belajar.
kalau aku tak belajar, takdenye aku tahu nk jawab soalan soalan tu.

okay, done. menurut kalendar aku, lagi 12 hari nak balik rumah :D



FUTURE
PAST