profile tumblr fanfics tag: concert follow
Dream, though your beginnings might be humble, may the end be prosperous.

short intro
Amalina, otherwise known as Lulu.
A female with Peterpan complex.
Still failing at life but YOLO.
() books, fanfictions, shoujo manga, drama, band music, acoustic songs, FTISLAND, BTS, ideas of soulmate and parallel universe & cats.
yosh,よろしく ᶘ ᵒᴥᵒᶅ

the past



Arigatou
Template was made by
Miichiko. Thanks to Pixel-diary for the cute pixels and icons. Lyric Quotes: Agust D, So Far Away. Free Domain: CO.NR

fate is cruel.
Friday, May 20, 2011 | 0 comments
BEAST FAN MEETING in MALAYSIA
Date/Time : July 1st 2011, 8:30 PM
Venue : Sunway Lagoon
Ticket Price : RM188 – RM288 – RM388 (VIP) – RM500 (VVIP)


I'm wishing to go. but you know money is the first problem.
second, it's on Friday.

kalau ada duit pun, jumaat kot. nanti aku dah beli tiket ke (ye ye je), sekali tak boleh balik.
* takut kelas habis lambat hari jumaat tu (jadual dah lah belum keluar)
* takut ada buat test ke petang/malam tu. naya aku TT.TT
* takut dorang buat modul insaniah minggu tu.
* transport tade.
* teman tade.

tapi tapi nak jumpa junhyung dengan dongwoon. tak! nak jumpa semua.
nak nak nak!

kalau aku budak matrik mesti aku dah bahagia pergi beli tiket kan.
untunglahhh dah cuti panjang.



p/s: perasaan bila rasa macam nak nangis,
tapi tak boleh nangis.
p/s/s: #nowplaying Beast : On Rainy Days,
bertambah sedih aku.

FUTURE
PAST