profile tumblr fanfics tag: concert follow

short intro
Lulu.
A taciturn female with Peterpan complex.
Still failing at life but YOLO.
爱 books, fanfiction, shoujo manga, drama, band music, acoustic songs, FT Island and cats.
yosh,よろしく ᶘ ᵒᴥᵒᶅ

the past



Arigatou
Template was made by
Miichiko. Thanks to Pixel-diary for the cute pixels and icons.


kad baruuuuuu
Friday, March 11, 2011 | 0 comments
alkisahnya begini.
pagi tadi, lepas habis je lab chem, aku nak pegi cucuk duit.(duit dahlah tinggal rm9 je)

beratur dahlah panjang, sekali dah sampai depan mesin atm tu, aku dengan confident jelah nak keluarkan kad atm dari wallet.
sekali tengok tempat kad tu kosong, cari cari kat dalam wallet, takde wei. dah cuak dah.

dengan muka gelabah, jumpa ain dengan qilah. meroyan royan. "mana kad aku wei? mana kad aku wei?"

balik bilik geledah satu bilik pun tak jumpa. sah hilang. YAAAAAAAAY. *note the sarcasm.

jadi menononglah kami ke Bank Islam kat pekan pilah tu. dan dapatlah den kad baru. haha



FUTURE
PAST