profile tumblr fanfics tag: concert follow
Dream, though your beginnings might be humble, may the end be prosperous.

short intro
Amalina, otherwise known as Lulu.
A female with Peterpan complex.
Still failing at life but YOLO.
() books, fanfictions, shoujo manga, drama, band music, acoustic songs, FTISLAND, BTS, ideas of soulmate and parallel universe & cats.
yosh,よろしく ᶘ ᵒᴥᵒᶅ

the past



Arigatou
Template was made by
Miichiko. Thanks to Pixel-diary for the cute pixels and icons. Lyric Quotes: Agust D, So Far Away.

kemengarutan ep 5
Tuesday, November 09, 2010 | 0 comments


keluarga Encik Jamil.

hoho. bukan senang kitorang nak tangkap gambar berempat :D ni pon cilok dari facebook yaya. hehe. tapetape, nanti aku dah balik KL aku nak minta gambar yang makcu tangkap tu. woooooooot :D

WEEEIIIIIIII, korang ! aku tinggal paper BIO je, lepas tu dah habeh dah final dah *muka excited giler babeng :D

haha :)

moon prism power, make up !
tadi kan, aku tengok sailor moon hoho, rindu kot. dulu waktu kecikkecik itulah citer favourite aku, bangun pagi pukul 9, hari sabtu semata mata nak tengok :)

pastu kan sebab bapak aku tahu aku suka cter tu, dia belikan aku komik sailormoon tu,
satu set kot. dari awal sampai akhir. hebat tak? padahal time tu membaca pon lembab sket. yelah, budak kecik katakan :P tapi sekarang dah ke manalah komik tu kan?

tuxedo man ! bila die datang mesti baling bunga ros, jiwang sungguh. =_=

pukul 10 karang nak baca bio balik. malam ni tidur lambatlah. reason : semalam aku tidur 13 jam kot. kul 9pm masuk tidur pukul 10am aku bangun.

padahal bukanlah letih sangat pon, otak je kot yang letih jawab physics tu. hehe :)
jadi secara officialnye saya dah break up dengan PHY 110. saya tak ada rancangan langsung nak rujuk kembali, jadi tolonglah jangan buat aku repeat paper ni. please?

HOOOOYEAAAAAAAAAAH!
ahad ni dah balik KL, tanah tumpah darahku. (tak boleh blah je) :P
kegembiraan yang tak boleh diuraikan dengan katakata :)

wooot :D
zatty, atie, qilah. jomlah keluar dgn aku jumaat ni, jomlah jomlah :)
JOOOOOMLAAAAAAH~ *merayu rayu.

teringin nak buat sleep over kat rumah sapesape. kalau rumah makngah tu tayah lah, dari kecik kat situ jelah tempat aku lepak, dah berapa ribu kalilah aku tidur situ. =_=
sebelah rumah je pon :D

pastu nak beli DVD drama baru, nak tengok sama sama dengan ibu. hari tu dia kata nak tengok you're beautiful. aku on je, sbb guna duit dia. muahaha :) nak beli DVD concert FT Island, album dia lagi, T_T DUIIIIIIIT~

owwwwwwie. nak bersuka ria, tapi duit macam tak da je :'(
raya haji dapat duit raya tak? hehehe.

oklahhhh, aku nak rehat jap ni. kejap lagi nak sambung baca BIO.
bye bye bye bye.


FUTURE
PAST