profile tumblr fanfics tag: concert follow
Dream, though your beginnings might be humble, may the end be prosperous.

short intro
Amalina, otherwise known as Lulu.
A female with Peterpan complex.
Still failing at life but YOLO.
() books, fanfictions, shoujo manga, drama, band music, acoustic songs, FTISLAND, BTS, ideas of soulmate and parallel universe & cats.
yosh,よろしく ᶘ ᵒᴥᵒᶅ

the past



Arigatou
Template was made by
Miichiko. Thanks to Pixel-diary for the cute pixels and icons. Lyric Quotes: Agust D, So Far Away. Free Domain: CO.NR

dear you.
Thursday, October 14, 2010 | 0 comments
hi everyone.

my name is Lulu and I'm not terrorist. *muka serius

he he he. tak boleh blah je. sebenarnya takde bende nak buat ni sebab tu jadi begitu. penipu kau, lulu. esok ada quiz dengan test kan? pergi belajarlah. orite orite, nanti jap. nak tulis sikit bende.

mommy,daddy, jaejin, I'm sick. T.T

sebenarnya takdelah sakit teruk mana pon. tapi aku kan mengada-mengada sikit. eih silap, mengada-ngada tu Qilah. aku kan gedik sikit, manja lagi. haha. nak kata aku anak bongsu, dak eih, aku anak sulung kot. tanggungjawab tu besar. haha, tapi perangai aku macam akulah yang paling muda. hahaha. sampai sepupu aku kata aku tak macam umur 18, kalau based on perangailah kan. kalau ikut muka, aku rasa aku nampak tua matang sikit, kan? aku rasalah.

yelah, mana taknya manja. setakat ni, mostly apa yang aku nak, aku dapat. tapi benda yang aku nak, bukanlah mahal sangat. benda kecik kecik je. sbb aku sedar aku bukanlah orang yang senang sangat. gigih bapak aku bekerja kot nak besarkan aku, sampai motor dia tak ditukartukar. motor tu dah lama kot, dari aku tadika, sampai sekarang aku dah masuk universiti, dia masih guna motor yang sama. kadangkadang aku rasa bersalah sangat, sebab aku banyak menghabiskan duit dia. tapi dia tak pernah nak complain. aku nak mintak maaf kat dia sangatsangat, tapi aku bukan jenis yang boleh meluahkan perasaan aku. jadi selalunya, aku akan diam je.

kat mak aku pon sama. aku memanglah rapat dengan mak aku. memang giler giler rapatlah, sampai kadang kadang aku suka meninggi suara kat dia. aku sedar aku bukanlah anak yang baik sangat, tapi aku harap aku tak jadi anak yang derhaka. tolonglah, jauhkan aku dari berfikiran begitu, ngeri kot. mak aku dah banyak berkorban. dulu waktu sekolahsekolah, dia bangun awal pagi nak sediakan bekal aku. balik sekolah, dia sediakan makan tengahari aku. dia tahu anaknya memang kaki makan. sekarang pon, kalau aku balik rumah time cuti, mesti dia masakkan makanan favourite aku. dia selalu risaukan aku, sebab aku ni jenis yang cerewet dalam bab makan ni, tapi Alhamdulillah, aku dah tak camtu lagi. dulu sekolahsekolah, kalau aku rasa penat, mesti dia datang urut aku, bagi katakata semangat, kalau aku belajar lewat malam, mesti dia buatkan air untuk aku. bila dah duduk jauh ni, baru aku sedar sikit kan. haha

gilalah, aku buat entry ni sambil nangis kot. aku rindu gilalah kat family aku.
kat ibu, kat abah, kat adik, kat sepupu2 aku, kat makcik pakcik aku.

to my mother and father, the most wonderful parents in this world,
you may not be able to read this but I just want to tell you, I love you guys so so so so much.
you just wait for me, I gonna change the world. our world. just wait a little longer. okay?

cepatlah hari ahad. nak balik rumah.



FUTURE
PAST